Yoga is the journey of the self, through the self, to the self

Yoga

Yoga is een eeuwenoude leer om lichaam en geest te verbinden. Met behulp van verschillende houdingen, ademhalingsoefeningen, afwisselend spieren aan- en ontspannen en bewust luisteren naar wat er in je lichaam gebeurt, werk je aan een flexibel, krachtig en gezond lichaam zowel fysiek als mentaal! Yoga helpt je meebewegen als een situatie in je leven daarom vraagt, leert je in het moment te zijn en waardevolle rust te ervaren.

Yoga vindt plaats in jezelf, is geschikt voor iedereen en geeft je kracht om je leven positief te beïnvloeden. Bij de Vlaardingse Ballet en Dans School ligt de focus op hatha yoga waarbij mindfulness een grote rol speelt.

DSC_0185.JPG

KinderYoga

Kinderyoga is een mix van bewegen, plezier en aandacht. Het maakt je bewust van je lichaam en hoe het functioneert. De les is opgebouwd uit yogahoudingen, muziek, spel, zang, dans en rustmomenten. De lessen zijn erop gericht om het kind bewust te maken van de mogelijkheden, grenzen en verassingen van hun lichaam en geest. Plezier staat daarbij voorop. Bij de Vlaardingse Ballet en Dansschool wordt Kinderyoga als een cursus gegeven. Neem contact met ons op of wij binnenkort weer een cursus hebben!

Wil je ook stevig staan als een boom? Brullen als een leeuw? Vliegen als een vlinder?… Dan is kinderyoga iets voor jou!

Wobbelyoga cursus met juf Madeleine